Biuro Rachunkowe ORTHOS w Sandomierzu

Zakres usług

  • sporządzanie pełnej dokumentacji związanej z uruchomieniem działalności gospodarczej;
  • obsługa firm zobowiązanych do prowadzenia ksiąg handlowych, książki przychodów
    i rozchodów, ryczałtu ewidencjonowanego czy też karty podatkowej;
  • prowadzenie wszelkich ewidencji dla celów rozliczenia podatku od towarów i usług (VAT);
  • prowadzenie ewidencji dla celów rozliczenia wewnątrz-unijnych nabyć i dostaw, a także eksportu i importu towarów lub usług;
  • kompleksowa obsługa rozliczeń z Urzędem Skarbowym w zakresie zobowiązań Klientów
    z tytułu podatków dochodowych od osób prawnych i od osób fizycznych oraz z tytułu podatku VAT oraz innych jak podatek od nieruchomości czy też podatek od czynności cywilnoprawnych;
  • kompleksowa obsługa rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych;
  • prowadzenie spraw kadrowo-płacowych pracowników zatrudnianych przez Klientów Biura;
  • sporządzanie sprawozdań wymaganych przez GUS i inne urzędy;
  • sporządzanie wniosków kredytowych;reprezentowanie (inne niż prawne) klienta w Urzędzie Skarbowym i ZUS;
  • wyliczanie zaległości budżetowych;rozliczenia deklaracji PIT – rocznego rozliczenia podatku dla firm i osób prywatnych.

Biuro obsługuje obecnie firmy krajowe i firmy z udziałem kapitału zagranicznego a wśród nich osoby prawne – spółki z o.o. czy też stowarzyszenia oraz osoby fizyczne działające jednoosobowo
lub w spółkach jawnych i cywilnych. Zajmujemy się rozliczaniem produkcji, handlu oraz usług.

 

Ta strona używa cookie m. in. w celach statystycznych. Dowiedz się więcej na ich temat i o zmianie ustawień w przeglądarce.
Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

(C) 2009 - 2019 Biuro Rachunkowe ORTHOS | realizacja medox.pl | projekt grafium.com.pl